1. Czy możemy mówić sobie po imieniu?
Oczywiście, nawet jest to wskazane!
2. Jaki zakres usług zawiera Wasza oferta?
W ofercie fotografii ślubnej nasza oferta prezentuje się w trzech atrakcyjnych pakietach. Każdy z nich różni się od siebie. Zapraszamy do zapoznania się z działem Oferta w menu głównym. Tam znajdziecie wszelkie niezbędne informacje.
3. Czy dostaniemy wszystkie zdjęcie, które zrobicie?
Zazwyczaj na płycie znajduje się około 150 zdjęć. Taka ilość pozwala na dokładne pokazanie wszystkich najważniejszych momentów całego dnia. Z doświadczenia wiemy, że obejrzenie więcej niż 200 zdjęć to męczarnia, a nie przyjemność. Nie tylko dla osób, którym je pokazujecie, ale także dla Was.
4. Więc ile zdjęć otrzymamy?
Ilość zdjęć zależna jest od wybranego przez Was pakietu.
5. Jak możemy zarezerwować termin?
Wstępna rezerwacja terminu odbywa się poprzez rozmowę telefoniczną bądź wiadomość e-mail. Następnie umawiamy się na spotkanie podczas którego ustalamy szczegóły oferty. Potwierdzeniem terminu jest wpłata zaliczki.
6. Jak szybko musimy się zdecydować?
Nie ma problemu żebyśmy zarezerwowali termin z miesięcznym, czy rocznym wyprzedzeniem – wszystko zależy jednak od tego czy taki termin jest wolny. W ostatnim czasie terminy na sezon ślubny (od kwietnia do października) rezerwowane są z już z rocznym – wyprzedzeniem. Zdarzają się rezerwacje wcześniejsze jak i późniejsze – generalnie kto pierwszy ten lepszy.
7. Kiedy realizujemy sesję plenerową i jak długo ona trwa?
Sesja plenerowa odbywa się tego samego dnia lub do 7 dni po ślubie, przeważnie w dni powszechne lub niedzielę. Trwa ona ok 4 godzin, a dokładniej tyle, aby uzyskać odpowiedni materiał.
8. Kto wybiera miejsce sesji plenerowej?
Miejsce oraz rodzaj sesji plenerowej wybieramy wspólnie. Warto pamiętać, że miejsce sesji plenerowej powinno być dla Was symboliczne, budzące przyjemnie wspomnienia
9. Czy pobieracie opłatę za dojazd?
Dojazd w promieniu 100 km od Sandomierza jest bezpłatny. Pracujemy na terenie całej Polski. Koszt dalszych wyjazdów ustalany jest indywidualnie.
10. Filmiki w dziale Prezentacje są słabej jakości, dlaczego?
Jeśli filmiki wyświetlają się w gorszej jakości np. pikseloza, zacinanie, trzeszczenie należy obejrzeć je bezpośrednio w serwisie Youtube. Wystarczy, że klikniecie na filmik i otworzy się w nowym oknie. Pamiętajcie, że aby jakość wyświetlania była najlepsza, należy wybrać rozdzielczość 720HD w prawym dolnym rogu filmiku. Polecamy oglądanie na pełnym ekranie